Jag var ensam i min klass och fick ett första pris med HP vilket inte alla som vann sin klass fick. Bra domare som verkligen bara gav CK till de hundar som idag hade kunnat bli champions, och där är jag inte ännu ;-))
Picture
Picture



Kritiken löd:
9mån välutvecklad  harmonisk, mkt bra huvud,härligt uttryck, bra hals. Välbalanserad kropp, välvinklad fram o bak, ngt fallande kors. Bra päls o svans. Rör sig mkt bra, korr. bett.












Foto: Camilla Boquist

Picture




Jag var jätteduktig och tyckte det var skoj att springa med Camilla och så fick jag äta massor av goda köttbullar!!













Foto. Camilla Boquist

9/12/2010 05:08:26 am

Grattis till finaste Röja!! "mormor" blir så stolt!

Reply
9/12/2010 09:35:11 pm

Grattis snygging syster ;)

Reply
9/21/2010 03:46:50 am

Grattis! Tänk om den där Camilla kunde springa med mig också, för matte är inte ett dugg kul att springa med. Hon kan för övrigt inte springa utan att flåsa. Hur piiiiinigt är inte det?!!

Kram SIS

Reply



Leave a Reply.