Vi tragglar på med våra träningsmoment, försöker att inte lägga in så mycket nytt utan jobbar på samarbete och attityd....
Picture




Leka och "ta i" övningar jobbar vi en del med....Jätteskoj:-)!

Picture
.



..och så lite koncentration och position!

Picture


Här är jag jätteduktig tycker matte, gör bättre ingångar med än utan denna härliga metallapport:-))

Lite rörigt på träningsfronten just nu, vad vi jobbar på mest är:
1. ATTITYD, GLÄDJE och SAMARBETE
2: Högt tempo UT ifrån mig
3. Högt tempo IN mot mig
4. LEK och Fokusering
5. Position och pyttelite fotgående
6. Hålla position (detta har vi nog slarvat med, måste bestämma mig för frikommando eller inte, och isf verkligen vara konsekvent.
7. Nosdutt i handflata (behöver nog gå vidare i "frys")
8. Doggie-Zen, jobbar med att kunna gå ifrån en belöning (korvburk)

Återkommer med rapport från vår efterlängtade och sedan länge inbokade kurs för Maria Hagström som vi ska gå på torsdag och fredag!!

8/29/2010 05:00:03 am

Åh va kul att gå kurs för Maria, hon är helt suverän tycker jag!! Och va duktiga ni är!! Kram

Reply
Maria&Texas
8/29/2010 05:24:47 am

Vad roligt och spännande med en ny kurs!
Jag tycker ni jobbar på toppenbra!
Kram, vi ses!

Reply
9/3/2010 04:49:06 am

åhh va ni är duktiga som verkligen tar er tid med de små små grunddetaljerna, kommer bli kanoners i framtiden!! Kram

Reply
9/3/2010 05:43:40 am

Jag tycker det ser SNYGGT ut! Jättekul med kurs för Maria. Synd att vi inte ses i morgon. Jag har missat alla valpträffar :-(

Men på avkommebeskrivningen ses vi, eller hur?

Reply
9/4/2010 04:20:26 am

Bilder och rapport frn mariakursen tack, den verkar varit helt suverän!!!! Tack för idag, vilken duktig Röja :)

Reply



Leave a Reply.