Picture
Picture





Lena Haag's Ellen visar ett fint "håll fast" i väntan på att få ordet/kommandot för att släppa, samtidigt som matte kan gräva i fickorna efter godisbelöningen!

Picture
Vår yngsta och i särklass sötaste deltagare, lilla aussien Elda hade en härlig attityd och arbetsvilja.

Picture
Margareta's Razzel jobbade jättebra med både framförgående och apportering!

"Jag vill vá som hoo-on- on , det vill jag nu-uuu" Ni hör väl melodin!?
Ser ni vilket kanon-fint fritt följ min förebild Ribe har!!
Puss på er :-)
/En Röja som är i full fart igen:-))
Lena
4/23/2010 11:46:58 pm

Tack för en kanontrevlig dag, fick massor med inspiration och en rejäl kick därbak ;)
Vet en till som visade på en supertrevlig attityd,det TROTS att hon var sliten efter sin sjukdom och sen kurs dagen innan. En sådan raring du fått! Hjärtat blev alldeles varmt när hon kilade iväg till pallen och började snurra alldeles av sig själv <3

Reply
4/23/2010 11:57:18 pm

Har lilla stjärnan redan varit ute och kursat igen :-) Kram

Reply
4/24/2010 06:48:55 am

Snacka om att ligga i!!! Skönt att Röja mår bra igen och kan göra skäl för sitt namn :-)

Reply
4/24/2010 06:56:11 am

Ja om Röja är sin mors dotter kommer hon göra skäl för namnet var så säker :-) Jodå jag kan ju oftast skratta åt det efteråt för hon vill ju bara sååå mycket men det blir såå fel ibland. Och när det gäller apportering så går allt väldigt snabbt i Viljas värld så det finns inte så mycket tid att tänka efter.....att hur var det nu matte sa skulle jag ta en eller skulle jag försöka få med mig så många som möjligt nu när jag ändå var här??! Och sen kan hon sköta sig perfekt mellan varven :-) Kram

Reply
4/25/2010 04:25:04 am

Ja, visst var det en toppendag och du får jättegärna maila mig lite bilder om du har några från dagen, jag var ju lite slö med kamera! :-) Ha det gott.

Reply
4/25/2010 05:45:46 am

Jamen jag var ju jättenöjd med hennes viltfinnarförmåga :-) Och jag tyckte musen var riktigt söt, sötare än paddan iallafall :-) Kraam

Ps lovar att jag skall varna nästa gång, hehe Ds

Reply



Leave a Reply.