Tack alla kursare för goda skratt och massor av bra råd&tips!!
Att även gratis psykoanalys ingick i kursen kom som en överaskning idag:-)

Picture
Sista kursdagen och äntligen var väderguden med oss, i den härliga vårsolen visades allehanda trix ....
Lystra gick slalom mellan mattes ben i väldig fart!!


Picture
Miso och Karin hade övat in puppy-yoga, helt underbart att se!
Kolla in den ljuvliga valpmagen på Miso!!

Picture
Picture
Madonna den tidigare lite skygga goldentiken har gjort jättestora framsteg och kom springande mot mig mitt under mattes friafölj träning, men det var ju bara kul att hon ville komma och gosa hos mig, korv stod på menyn och så åkte hon på lite handnostarget och näbbtarget jag fick t.o.m lyfta lite på läppen :-)

Picture
Malletiken som första kursdagen bara varit hos sin matte Åsa (där satt namnet:-)) endast 2 dagar, har en härlig attityd och är jätteduktig. Vi var inte i deras grupp så jag vet inte vad de gjorde men kolla in Ann-Sofies blogg så får ni nog veta allt!!!

Picture
Picture
Allra sist på rastprommisen fick vi äntligen bekanta oss med varandra!

Tokiga som vi var försökte vi få till en gruppbild med syrrorna men vi får se om det blev någon bra bild, återkommer då!!!

Picture
Som ni ser fick matte skriva idag....Jag mår inte alls bra utan har kräkts och ville inte äta utan bara sova , så nu har matte fått förklaringen till varför jag verkade hängig och inte alls så glad och pigg som jag brukar vara när det är träning på gång. Nu har matte tagit tempen och jag har nästan 40 graders feber.....

Gå till holmstorp.bloggagratis.se  för att se på gruppbilderna!

4/18/2010 02:29:32 am

Åh stackars lilla Röja...det är inge kul att må illa!
Krya å dig hälsar mamma & syrran

Reply
4/18/2010 06:40:16 am

Stackars lilla Röja, jag tyckte att hon gjorde bra ifrån sig för att ha så hög feber. Hoppas hon blir bra snart!

Filmade er, hoppas att det är ok att jag lägger upp den på bloggen.

Kram från oss

Reply
4/18/2010 04:32:28 pm

men gumman, hur mår du idag då?? inte alls kul att bli sjuk. Vi skickar massor med Krya på Dig hälsningar från oss!!

Reply
4/18/2010 05:06:54 pm

Nu håller vi tummarna att det inte är nåt allvarligt! Krya på dig gumman!

Reply
4/18/2010 05:25:26 pm

Lisa jag ser verkligen fram emot dina veckofilmsnuttar fr o m nu. Vilken veckodag kommer du lägga upp dem??
Supersmart att peppa dig själv med ett sånt löfte, jag håller koll!! Kram

Reply
Erika
4/18/2010 09:03:55 pm

Jag och Ribe hoppas oxå att Röja blir frisk och pigg snart!

Reply
4/20/2010 03:40:48 pm

Hur mår Röja?? Ja Lisa du har så rätt.....vad var det vi pratade om på kursen....om jag säger att min hund är ful så kommer ju alla tycka att hon är ful :-) Men jag valde henne inte för exteriören eftersom utställning inte är min favvogren, det va mer så jag menade :-) Kram

Reply
4/21/2010 05:35:01 am

Hur mår Röja nu? Hörde av Helena att det kanske var någon släng av magsjuka? Hoppas det är bättre.

Kram SIS

Reply



Leave a Reply.