Picture
Inoffciell utställning på Strängnäs lokala kennelklubb, jag skötte mig fint och kom 2:a med HP efter en värdig vinnare för dagen, min syster Vera!!

Picture
Allra första spåret, ett personspår på ca: 30 m med godis bitar ganska tätt för noggrannhetens skull.
Jag var lite undrande först men fick kläm på det mot slutet och mums! mitt i skogen låg halva lunchen i en skål:-)
Därefter fick jag gå spåra upp resten av lunchen, MUMS!!

Picture



Bus med bästisen Ribe!








Foto: Erika Grybb

Picture
Spår igen....och nu har jag snappat det här!! Jag är både noggrann och trampar på i bra fart, samt låter mig inte luras av att matte trodde hon gått på "fel" sida av ett träd i en vinkel!

Picture
På jakträning med de stora hundarna fick jag träffa min halvsyster Nova. Vi har samma pappa, vi måste fått mycket från honom för vi var väldigt lika!!! Men titta så pluttig hon är, kan ni förstå att hon om 5 veckor ska vara lika stor som jag;-)

5/9/2010 06:57:13 pm

Vilka härliga foton! Gillar verkligen det där halvsystrarna sitter tillsammans :-)!
/Camilla

Reply
5/10/2010 05:30:33 am

Oj vilken rolig vecka ni har haft! Vi ses tyvärr inte på flatshowen, ses vi på söndag på valpträffen? Kramelikram

Reply
Erika
5/10/2010 04:09:08 pm

Kul att se spårhunden in action :)!

Reply
5/16/2010 11:30:15 pm

Inget att ha panik över, det har inte vi heller :-) Kram

Reply
5/17/2010 05:21:03 am

Hela mitt liv håller på att rasa ihop. Nu har min mobil pajat också :-( Tekniska saker, de ska bara fungera! :-)

Reply



Leave a Reply.