Picture
Nej, jag luktar inte bara på blommorna!!

Vi har kommit igång med lite lydnadsträning, vi tränar tillsammans med  mina polare Aussien Elda och så lilla "plutt-Rani" som blivit ganska stor nu och är jätteduktig:-)


Vi har hittat en bra träningsmodell där vi kör en i taget och hjälper varandra.

Är mycket inspirerad av Maria Hagströms bok om valpträning.
Picture



                                           Min nya "bibel" 

På söndag ska jag försöka vara vacker på utställning i min hemstad, nära och bra!!
Bibbi med Tova o Smilla
8/19/2010 10:37:52 pm

Så kul att följa dig o dina upplevelser. Jaha, nu blev jag ju tvungen att åka både lördag o söndag till E-tuna. Synd att raserna inte går samma dag. Vill ju titta på den nya stjärnan!

Reply
8/19/2010 11:02:50 pm

Vi hejar på dig syrran! Jag tycker i alla fall att du är snyggast och bäst!

kram Miso

Reply
Erika
8/20/2010 02:46:18 am

Ja visst är det en bra träningmodell vi hittat? Kul!

Reply
8/20/2010 03:22:21 am

Lycka till i vänstervarv imorgon!! Klart du är snyggast oavsett vad domaren säger :-) Kul att ni hittat en bra träningsmetod. Jag var också sugen på den boken men har inte kommit mig för att investera i den ännu, kul att höra att du tycker den är bra. Kram

Reply
8/20/2010 06:40:48 am

Ja och då var det där bara en fjärdedel, det finns tre filmer till som vi ska gå igenom innan 1-årsdan :-) Man jag säger bara att vi skall ha påbörjat inte att vi ska kunna :-) Det är en annan sak. Kram

Reply
8/27/2010 04:44:20 pm

Läste (hos Annica) att det gått bra på utställningen! Och att du har blivit en riktig snygging ;-)

Way to go SIS!

Reply
8/27/2010 07:46:15 pm

Japp, hon har blivit fin Röja även om hon som tur är komer ta tiiiid. Tycker den här åldern är lite "flummig" och man saknar lite av valptidens "oj, undrar vad matte hittar på för kul nu". Men inte tror jag hon kommer bli för lugn, mamma Vilja var lugn första året, sen så ;-)Nästa vecka blird et nog träning fredag, kan du då??

Reply



Leave a Reply.