Jag tycker om att "skön-simma"i Eskilstuna-ån, matte behöver inte kasta något utan jag simmar runt och lockar näckrosor.
Picture
Picture



Något suddig bild från när jag fick sitta passiv på en jaktträning tillsamnas med Janne och hans valpköpare.
De körde med vilt och var jätteduktiga! Jag ville väldigt gärna hämta lite fåglar men fick inte hämta en enda...Viltsuget är på topp ! Men matte vill visst vara säker på att jag ska komma till henne och så vill hon inte att jag ska få för stora förväntningar, BLÄ för henne!

Picture



Min lilla kompis Rani har varit på semester men idag är hon tillbaks och vi har busat masor...Bilderna här är från veckan innan hon åkte, nu har hon vuxit massor, matte ska försöka ta lite färska bilder snart!

Picture


Picture



Rani får åka i min vagn, titta så söt hon är!

Picture




Muffin balanserar på en stubbe, allt för att få en levergodis!

6/27/2010 05:36:32 pm

haha Röja visst är det dumt det där med passivitetsträning...trams tycker jag oxå! vicka dumma mattar vi verkar ha du o ja Jag har i alla fall oxå lärt mig simma nu så kanske vi kan simma ikapp nån gång =) gla sommar på dig!!

Reply
Camilla
6/27/2010 05:53:37 pm

Så söta dom är tillsammans Rani och Röja :-)! Och söta Muffin som gör allt för att få en levergodis!!
/Camilla

Reply
6/27/2010 07:29:49 pm

Härligt med lata sommardagar!! Ja Lystra och Misos viltsug är det inte heller fel på....de har fått testa Korp, and, duva och kråka hos Eva på jaktkursen så nu är det bara avlämningarna som skall tränas innan de får testa mer vilt. Men det är ju sköt att veta att de vill ta det iallafall :-) Glad sommar på er!!

Reply
Erika
6/28/2010 02:53:16 am

Ja nu är friden över för Röja för ett tag innan Rani far på semester igen :)! Att busa med bästa kompisen är nog det bästa som finns tycker Rani!

Reply
6/30/2010 05:26:05 am

Vilka söta bilder på Röja och Rani. Bra gjort av mattarna att få dem att sitta stilla sådär ;-)

Miso har lärt sig simma den hårda vägen, ramlade av båten och var tvungen att ta sig in i land. Men det gick bra det med :-)

Glad sommar!

/SIS

Reply
7/6/2010 03:47:01 am

Bra att hon får spontansimma och att det inte alltid ska kastas grejor!! Bra att hon fick bara sitta passiv!! Härligt jobbat Lisa ;-)

Reply



Leave a Reply.