Hej på er!
I fredags var jag hos veterinären och de konstaterade att jag halsfluss och ögoninfektion så nu blir det till att ta det lugnt några dagar:-(
Idag var jag där igen, egentligen för att ta bort en knöl på hö höft/knä som vuxit lite väl fort. Veterinären passade på att följa upp mina andra "krämpor" samtidigt och eftersom jag inte blivit bättre har jag fått en ny "dunder"antibiotika.
Picture



Här får ni en bild på mig i full fart på någon träning!
Längtar tills jag blir frisk!





Foto:Erika Grybb

Picture


...Och så snor jag Kennelmammans fina bild på fina mig, taget på clubshowen.







Foto: Malin Redlund

Lena m jyx
5/25/2010 08:07:06 am

Krya på dig Röja!

Reply
5/25/2010 01:20:10 pm

Nämen Röja, vad har du råkat ut för! Antar att det var därför matte fösökte ringa när jag låg och sov igår.. Sover till efter lunch o stänger då av telefonen, vi hörs sen!

Reply
Erika
5/25/2010 05:29:47 pm

Rani hoppas du blir frisk snart så ni kan träffas! Krya på dig!

Reply
5/25/2010 11:31:57 pm

Trist att vara sjuk, vi vill att du ska bli frisk nu så att vi får busa lite, det var ju jääättte länge sen, flera centimeter sen minst! Krya på dig kompisen.

Reply
Maria&Texas
5/25/2010 11:52:57 pm

Krya på dig syrran! Hoppas du blir frisk snart! Kramar från oss

Reply
5/26/2010 03:45:38 pm

men Röja va jobbigt, vi skickar stora Krya På Dig hälsningar från oss.

Reply
5/28/2010 02:44:19 am

Men lilla Röjis vad har du råkat ut för, vad är det för knöl?? Krya på digkramar skickar vi till dig! Ses vi imorgon? Kram

Reply
6/2/2010 06:29:51 am

Hoppas allt blir bra med öron, hals och knöl.

Nästa år är det bara att boka upp lägerhelgen!

Vi får se om vi ses på fart-testet.

Kram

Reply
Tova o Smilla
6/4/2010 11:49:54 pm

Men, vad är det jag läser....Hoppas du är frisk nu o tränar o busar.
Här är det full fart, har fått en liten schnauzer kompis i huset bredvid. Liten...han börjar bli stor 4,5 månad nu.
Hälsn. Tova o Smilla.

Reply



Leave a Reply.